jobbig natt...

Ahh nu kan jag väl snart få vara i vecka 40?
kräktes i natt, eller jag vet inte om det var det eller en jävla halsbränna som fick mig att kräkas.
Sååå sjukt trött på det, är inte första gången det händer :(
Har haft ont i magen hela natten, känns i revbenen.
har även fått nått konstigt exem i armväcket (har aldrig haft exem men jag antar att det är exem) ;)
Så jag har väckt johan hela natten, samt att jag har snurrat runt och levt djävul i hopp om att somna.

Ikväll ska johan ha the boys över, dom ska bada i spa badet, käka pizza och kolla på film.
Såå avis är jag, vill oxå bada :)
dock själv, inte så sugen på att visa upp mig i bikini :)
ska be honom köpa hem en pizza och hyra film till mig me, så jag har något att hitta på ikväll :D


Har dock haft en underbart mysig morron,
gick upp vid kl 06.00 med johan och tog en lååång varm dusch.
sen var det en tugga macka (mådde illa som fasen)
sen var det att sova en stund.
Sen smörja in kropppen med Body shops cocos boby butter, luktar såå gott.
Har även hunnit ta ett varmt fotbad med en massa baby oil i :) så nu är hela jag mjuk och len :)
känns som att detta kan bli en lugn lyxig dag trots nattens bravader :D
Ska nog fixa och trixa med naglarna sen.
behöver lite filning och polering :)

Har beställt filmen en vampyrs bekännelse.
Läser boken nu, och det var sååå sjukt många år sedan jag såg den :)
det är ju verkligen en kultfilm som en vampyr älskar som jag måste ha i min samling.
Jag kollade på kulten Queen of the damned i söndes och till och med johan som är en sån fegis vågade kollade så jag hoppas att han kanske ser en vampyrs bekännelse med mig då han aldrig har sett den. jag ska nog lyckas få honom över till den mörka sidan :D



Jag är helt besatt av färgen gult :D är ute efter gula converse skor.
Hade det för några år sedan men dom är slängda för längesedan.
Mor min har ett par oanvända men dom är 2 storlekar förstora :(
Än så länge har jag bara hittat dom på en amrikans hemsida. men om någon vet var så hör av er :)


Nej nu ska jag nog ta upp lite rimmet sidfläsk, blir fläskpannkaka i dag till midda.
enkelt att göra.
Ångrar att jag inte lagade massa massa mat när jag var i vecka 25 eller nått då jag fortfarande var pigg.
antar att det bara blir segare och jobbigare nu. märker stor skillnad redan dessa 2 veckorna.

på återseende i dag kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0