Idag är det dagen som jag har väntat på.

Och nej det är inte för att det är Handboll i kväll :)
Robert Pattinson är hos Ellen DeGeneres i dag! :)
Så mellan kl 1 - 2 sitter jag upptagen.

Var på Kalas igår. mycket god indisk mat.
En Banan sås som var jätte god, måste tigga mig till receptet :)
Men Dom var också snabba med att fråga om vi inte skulle förlova och gifta oss. Nu när vi ska ha barn :)
Hmm... Nej...
Kanske om 5 år eller så men inte inom den tidsramen :)
Nu händer det så mycket, vi ska ha barn och hus så det kan man se framimot om 5 - 10 år istället.
Men det märktes att dom vill. Vet inte om det är något som förväntas att man ska vara gift när man har barn men varför måste det vara så? Vi gör allt lite omvänt :)
Men däremot kan jag förstå att det är väldigt praktiskt att vara gift när man har barn, då är det inget snack om att barnet ärver föräldrarna ifall något skulle hända. peppar peppar!
Nu måste vi skriva nån form av testamente så att lilla flickan ärver oss, tror inte att det är självklart om man inte är gifta.
Men jag tycker att det är väldigt fint att folk gifter sig :)

Har börjat få ont i lederna i händerna, dom svullnar på natten sen är dom stela ett bra tag in på eftermiddan.
Så sticka börjar bli jobbigt för mig :)
Hmm tråkigt...

Mor min  har skaffat facebook.
Hon hade redan 13 st vänner efter en dag sa hon stolt :)

I morgon blir det IKEA i Helsingborg.
Lyckades övertala Hjärtat så han ska ge Ikea en chans.
Ska nog övertala honom helt :)
Men vill man ha ett stort badrum halvfärdigt med dyra saker som för visso är jädrans snygga.
eller ett som ser färdigtut med mycket förvaring (kan ju var bra nu när man får barn) och att det är billigare?
Ska bara få johan att tänka likadant :)

Nej nu ska jag försöka räta ut dragspelet till rygg... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0