Ge mig en gul vår.







Nej blommorna var inte till mig :(
Var till Joanna som fyllde år förra torsdagen.
men jag tycker nog att jag förtjänar en såndan bukett snart av min fina sambo :) blink blink...



Elliottan i sin vanliga position...
Skrattretande att hon kan ligga var som hels och sova så skönt :)

Igår var Johanna här hemma och hälsade på....
kändes som en evighet sedan man träffades
Även hon tyckte att jag hade blivit stor om magen :)

Min stackars rygg har inte slutat ömma. Smärtan har nu även intagit sidan och en bit fram under bröstet.
Har snart gått på alvedon i en vecka (fredag) så Jag måste fråga barnmorskan i morgon vad hon tycker.
Klarar inte en hel natt utan alvedon, dagarna kan jag stå ut med att vara orörlig men vill ju gärna kunna sova på nätterna.

Som sagt ska på en mycket försenad föräldrar utbildning i morgon.
ska bli spännande.
Börjar bli otålig nu, vill föda.
Slippa halsbränna, ömma / svullna händer, ryggont och förvärkar.
Nu är det bara 38 dagar kvar. 10 dagar tills hon är fullgånget.
Hoppas verkligen inte att jag går över tiden... :)

Har börjat diskutera datum för dop, men vi kom fram till att vi tar det till hösten.
Har så mycket med husbygget och flytten nu i vår/sommar så det känns så stressigt...

Nej nu vätar sängen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0