Framkallat bilder...

Framkallade bilder från 08 - 09 som ska in i ett album.
Samt till ett separat album om min graviditet, som senare ska gå över i förlossning och den första tiden med bebisen.
Jag tycker att det är tråkigt att min mamma inte har några bilder på när när hon var gravid, så jag tängte att det kunde vara en framtida pressent till Majsan när hon blir äldre och ska ha en egen familj.
Men allt som allt blev det 133 bilder så det blev inte så många.
Men har ju tusentals bilder på datorn, flyttbar hårddisk och på back up så det borde inte försvinna helt :)
Gjorde även vissa förstoringar.
Blir väl mer och mer bilder nu efter förlossningen som man kommer att framkalla :)

Tittar på världens mest moraliska skit program.
Seven Heaven.
I detta avsnittet blir det familje kris då den äldsta dottern är gift utan familjens vetenskap.
OCH hon är med barn :D Ahh man kan ju inte sluta titta, men man kan ju inte bli annat är arg när man ser det :D
igentligen vill man bara att ett av de 7 barnen ska bli knarkare, hora och satanist för att se hur dom skulle lösa det problemet :D

Idag är det avsnitt 560 av Ellen Degeneres show.
Avsnitt 564 kommer Vampyr hunken Edward - då kommer jag sitta bänkad :D
Den 30 juni har den tredje filmen världpremiär!
Då ska Johan sitta bänkad på bio med mig. :D

Idag blir det stuvadblomkål med bacon och kokt potatis.
Enkel mat att göra, som till och med Johan kan laga till mig så jag slipper det idag.
Det är så tråkigt att bara ligga ner.
Men lovade Johan att göra det nu fram till helgen så att hon inte föds än.

Hittade mina älskade gula converse i Kristianstad. Nu ska jag bara köpa dom :)
Men jag använder aldrig jeans, har oftast leggings eller barhudad på våren / sommaren.
Så jag vet inte riktigt när jag ska ha dom på mig.
Funderar på att köpa mig en jeans jacka i stället, gör nog det när vi är i Polen, finns lite roligare utbud och där är det billigare.

Ahh i Söndes hade både jag och Johan så sjukt tråkigt så vi var sekunder från att köra till ElGiganten för att köpa ett Nintendo Wii. men det jobbiga samvetet slog mig i huvudet. Johan var lite mer på hugget att köra dit. men nästan 3 tusen + spel för i alla fall 1000 kronor till för att man ska ha glädje av det, men jag mitt smarta fanskap råkade ju nämnna Barnvagn och att jag häldre ville lägga pengarna på ett snyggare handfat till toan i vårt nya hus. 
jag hatar att jag har blivit ekonomisk. 
jag slår Johan på fingrarna :)
Men sen är jag hur oekonomisk när det gäller barnkläder och saker till bebisen :)
men det blir väl så antar jag... 

Nej nu ska jag in i duschen...
Ha det! :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0