Fika...

Var i Kristianstad igår på fika.
Hade väldigt trevligt.
Var länge sedan man sågs så skvaller blev det en hel del :)
Dock mot slutet så fick jag värkar.
Har aldrig kännt det så kraftigt innan, gjorde liksom ont i nedre delen av magen och bak på ryggen.
Kändes som om man satt på en påle, blev obekväm körning hem.
På förlossningsavd. sa dom till mig att ta en lång varm dusch och sedan ta värktabletter och vila.
Efter 2 timmar gick det som tur var över. så jag fick ringa in igen och säga att det hade gått bra. 
Väldigt snälla och lugnanade var den snälla barnmorskan :) 
Men nu tyckte hon att jag skulle vila och inte vara allt för mycket på benen.

Fattar inte, vissa jobbar ju fortfarande trots att dom är i vecka 34,
jag kan knappt dammsuga utan att få kraftiga sammandragningar.
Vet inte ens om det är sammandragningar eller förvärkar man får.
ont gör det i alla fall.

På lördag har jag fått ge mig vika för Johan.
Då han blev tvingad att hänga med och se New Moon så ska jag genom leva Snabba cash på bio.
Jag har verkligen svårt för svensk film.
Nu på söndagarna går ju denna hemska Johan Falk serien som johan kollar på.
det är ju sömnpiller och dåligt skådespeleri. men vad gör man inte för honom :)

Idag blir det nog att läsa färdigt boken Släktet av Gullermo Del Toro och Chuck Hogan.
Det är så skrämmande bra, dom måste ju göra film av den!
Blir dock orolig hur jag ska klara mig, då detta är den första boken i en triologi.
Denna boken kom ut nu i slutet av 2009 så det lär ju dröja innan dom andra kommer ut. Och jag kan knappt vänta! :)

Ska börja framkalla lite bilder från gravidieten idag och göra ett fotoalbum.
Gillar inte att bara ha bilderna på datorn.
var säkert 5 år sedan jag framkallade bilder och satte in i album.
Känns som om det är på tiden nu :)

Nej nu ska jag ta lite frukost..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0