En "ny" kärlek.

Har blivit förälskad, men kanske inte i en "ny" kärlek.
Vi hade en lång paus här i några år. Då jag avskydde det mesta med det.
Men nu, jag Älskar det!
Jag snackar självklart om Ek.
jag vill slänga mina svarta tavelramar och köpa ek ramar.
jag vill inte ha svart bardrumsinredning som jag ville innan, jag vill ha ek.
Helst massiv Ek.
Johan är ju självklart trött på Ek (han ska ju alltid säga imot) :)
Men jag ska nog kunna övertala honom :)

Jag vill ha ett stort massivt ek bord i köket (i det nya huset)
Med 6 stolar.

Donsö
Bordet är från Mio.
Helst med en Granit skiva i mitten.
Väldigt praktiskt, så kan man ställa varma grytor o sånt på utan underlägg :)
men jag vet inte om man ska ha det naturellt eller med en granit skiva i.

Ahh hon buffar runt i magen på mig.
Känns som hon ska trycka sig ut ur mig.
Nu är det bara 3 veckor kvart tills hon är fullgången, dvs när jag är i vecka 37.
Då kan hon få komma vilken dag som helst.

Jag har märkt att så fort jag spelar David Guetta ft. Akon med låten Sexy bitch så börjar hon dansa ovanligt mycket. Hela låten igenom. :)
Det är den låten och Lil Waynes got money --> det är väl pga basen :)
Ska bli intressant att se vilken personlighet denna lilla donnan har :)
jag tror hon kommer att bli envis och trotsig :) men säkert väldigt charmig :)
Stackars Johan, han kommer att få 2 trotsiga och envisa damer under samma tak + Elliot som är en mästare på att gå honom på nerverna :D


Kommer en ny serie nu på kanal 6. Vampire Diaries. 
Ska bli intressant och se om den är bra :) antagligen är den väl det... 
Är det nån som har sett något avsnitt av den redan så får ni gärna skriva en komentar! :D

Nej nu ska jag äta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0