Älskar ellen...

Gud vad hade jag gjort om inte Ellen hade visats vardagar kl 12.50 på kanal 5?
Hon är väl en av de charmigaste kvinnorna som går på vår jord?
skulle nog kunna bli lesbisk, fast utan sexet :)



Svårt att tro att hon är över 50 år.

Barnmorskan ringde innan, blir föräldrarutbildning :)
börjar den 28 januari så vihinner kanske inte vara med på alla träffar men ska bli kul att äntligen känna att man får info och diskutera och fråga en massa.
när man väl är hos barnmorskan glömmer man oftast alla frågor man hade :)

Funderar på att göra en latte :)
blev lite små sugen, nu är jag har en "brunch" med Ellen :)

Morfar har blivit allt sämmre nu tydligen.
Mor min trode inte att han skulle finnas till våren,
hade vi tur så skulle han kanske hinna se lilla Majsan men jag skulle nog inte räkna med det.
Han har tydligen skrivit testamente, delat upp alla sina saker till sina tre döttrar.
planerat sin begravning.
Så vi får väl se när vi ses nästa gång.
Är ju en bra bit att köra, jag skulle väl hänga med mor nästa gång hon skulle dit.
Ringde till honom här om dagen och han lät inte så bra.
Orkade inte prata mer än 5 minuter innan han fick gå och läsgga sig igen.
Konstigt att han inte får komma in på något sjukhem.
han har ju inga som bor i närheten så skulle något hända honom finns det ingen där som kan komma och hjälpa honom.

Blev så jädrans lat, jag tog bara och gjorde vanliga pannkakor nu till lunch.
nyttig jag är, pizza ikväll :) usch stackars lilla barn som lever där inne bland all skit mat som jag har ätit idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0