Vadslagning

Nu har jag och Johan slagit vad om när jag föder :)
Jag tror att det blir inom en vecka.
Han tror det vlir den 2 mars.
Man är fasen inte så pigg på at vara gravid längre,
man är 16 kg tygnre, feber, döööförkyld alla leder ömmar och så spyr man av sinna järntabletter, som jag nu vägrar att äta :) kan ju knappt komma ner till toa stolen med min mage och spy. Mer ansträngande än vad jag kunde tro faktiskt :)
Hoppas att det bli snart i alla fall.
Kommer ju att föda inom 20 dagar i vilket fall. Ut kommer hon nog att komma :)

I helgen ska jag inte göra något, bara ligga o sova. Som jag har gjort nu i 3 dagar.
Hade varit såå mysigt att föda nu på alla hjärtans dag... Håller tummarna :)

nej ni får ursäkta att det inte blir mer spännande inlägg, är såå sjukt trött så jag ska sova igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0