Så Så Så nära...

Igår kl 4 på dagen fick jag värkar igen.
Glad som en speleman ringde jag Johan och han kom hem.
Värkarna satt i en timme, två timmar, tre timmar.
Hela vägen tills klockan slog 11 på kvällen då, började dom avta :(
Vaknade några gånger sedan på natten av värkarna men hade inget när jag vaknade i morse.
Så jag ringde förlossningen och frågade om det var normalt att värkarbetet bara avtog så efter så många timmar.
Jo det var ju vanligt, men jag skulle se det från den ljusa sidan,
nu är det riktigt nära...

Känner att det är på gång nu, har en molnande känsla i magen.
Som första dagen på sin mens.

Idag har jag varit och tagit nya blodprover och gallsyre prover.
Känns så onödigt att dom ska behöva sticka mig med deras äckliga nålar när jag är så här nära förlossningen.
Jag skulle ha fått svar på gallsyreproverna som jag tog förra veckan igår,
men läkaren har inte ringt så jag antar att allt var bra.
Så varför ta prover som jag har bra värden på fattar jag inte.

I Dag äntligen är det + grader! 
Den här oändliga snön smälter bort!
hoppas på att få in lite vår nu!
Idag ska vi även säga upp vårt hyreskontrakt på detta lilla hus, 
jag kommer inte att sakna det, men Johan som har bott här i 6 år kommer nog bli lite sentimental :)
Så den 20 Maj har vi nycklarna i handen till vårt alldeles egna hus. 
Ska bli såå skönt. 

Nej nu ska jag äta lite frukost, man var ju tvungen att vara fastande för att ta proverna i morse, så jag är väldigt hungrig! Ha en trevlig helg alla!  


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej snygging=)

Ville bara skicka en stor kram från hooden o säga HEJ!!

:)

2010-02-27 @ 10:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0