Nu jädrans är det vår!





Hittade på Blomsterlandet mina älskade Påskliljor.
köpte även Körsbärs ris. Kommer nog bli vårkänslor när det slår ut :)

Dagen började se så där för mig.
Johan är ju nyopererad i munnen så han är svullen och blöder konstant så en normal kyss har man inte fått idag.
Sedan skulle jag ta min äckliga järntablett då jag har järnbrist, Fexim tror jag att den heter,
en rälig brustablett som färgar vattnet piss gult och som smakar blod.
Den ska man ta på fastande mage och inte äta inom 2 timmar.
efter 1 1/2 timme kräktes jag som en liten katt.
Usch va äckligt det är att spy upp något som smakar blod :(
Efter det såg jag att jag hade röda ögon, blodkärlen hade sprukigt så man ser ut som en blodtörstig vampyr :)
Sen kom mor strax efter och ville ner på stan.
Jag var vid detta lagret såå sjukt hungrig men man var ju rädd för att spy igen så det fick vänta.
Väl inne på ett café skulle vi äta en dagens, är det en stackars dam som svimmar, när hon väl kommer till medvetandet igen kan hon inte prata, hon sluddrar och man hör bara "gaga" språk, sen spyr hon över hela stället.
Jag var då en hårsmån från att kräkas igen. men den stackars tantan hade väl fått en propp eller en stroke, riktigt märkligt att se henne ena stunden prata och sedan var hon helt väck.
Men sen blev jag lycklig när jag fick vår blommor av mor min :)

Men att ta dom järntabletterna kommer inte på fråga igen :)
och stackars johan som inte tål antibiotika (tror vi) Hans leder svullnar, ömmar och han får nån konstig klåda över hela kroppen efteråt.
Han fick vara utan antibiotika nu efter operationen av visdomstanden, så han har jätte ont och spottar blod och var. Inte så pussvänlig med andra ord :)







I söndes köpte vi äntligen ett Nintendo Wii :)
Såå sinnessjukt roligt,
Har jätte träningsvärk efter all golf och blowling som jag har blivit proffs på :)
Så handlade vi även Super Mario (den klassiska) som var mega kul.
Så nästa helg blir det nog ett Mario Cart som står på inköps listan :)
Men förhoppningsvis föder jag i stället :)



Nej nu ska jag lägga mig på soffan och vila lite.
Har varit en händelserik dag för en som bara går hemma hela dagarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0