inom 18 dagar

Och nej ingen Bebis än.
Har förvärkar ganska ofta nu, men dom har inte blivit regelbundna.
Vattnet har inte gått.
Har fått ännu ondare i händerna.
kan knappt vika tvätten längre.

Dagarna flyter bara på, går mest som en zombie och väntar
Såg dock att H&M hade fått hem jätte söta små Piké tröjor i rosa, grönt och gult.
Samt matchande "linne" byxor typ.
Det ska jag köpa :)
Annars händer det inte så mycket.
Är tröttare nu än vad jag har varit under hela graviditeten.
har i och för sig med att jag har järnbrist men vill inte spy varje dag så jag tar inte dom.
Kan leva med att vara trött dessa få dagarna som är kvar.
Men nu får hon gärna komma.

Får se om hon kan tänkas komma i morrgon.
Ska även till Barnmorskan imorgon och mätas och vägas :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0