inom 17 dagar.

Var hos barnmorskan idag.
Hjärtljuden låg på sina vanliga 155 slag så det såg kanon bra ut.
Livmordern hade växt som den skulle. låg nu på 39 cm.
Men råkade ju nämna att jag har klåda på fötterna och händerna. även på benen och armväcken trots att jag smörjer mig med lotion.
Så då visdade det sig att jag har något som heter Graviditets klåda.
Så i morgon bitti ska jag in till sjukhuset och ta en massa blodprover samt gallprover.
Tydligen är det så att min lever är för ansträngd, man vill bara veta hur ansträngd den är, kanske blir man igångsatt om värdena är för höga, men det var inte vanligt.
Och i värsta fall får levern beståeende skador. men det var tydligen extremt ovanligt. men dom var ändå tvugna att ta en massa prover som försiktighetsåtgärd.
Är ju typiskt att det oxå ska inträffa nu när man redan är såå sjukt sprut rädd :)

Var även och hälsade på far min idag.
Han hade inte skottat sin uppfart, då han har 4 hjulsdrivna bilar så klarar dom det lätt.
När jag kom i vår lilla BMW så körde den fast direkt, så pappa fick ut och putta på...
Det roligaste som har hänt idag...
Händer ju inte såå mycket :)

Idag har jag riktigt kraftiga förvärkar.
Jag försöker andas så som barnmorskan har lärt oss, men det hjälper inte så mycket.
Kom dock på i bilen hem att lyssna på KoRn hjälpte en hel del. blir såå avslappnad när man hör dom.
Konstigt nog så är det som om hårdrocken tar över ens smärta och riktar in den i musiken...
flummigt jag vet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0