inom 11 dagar.

Nu orkar jag snart inte vara gravid längre.
Såå jävla tråkigt att inte kunna göra något.
Kan knappt duscha själv då det är sååå långt ner till att tvåla in fötterna.
Knyta skorna blir jag bara yr av ifall man kommer ner...

Och alla dessa som messar, ringer och skriver;
hur går det? kommit än?
Mamma ringer flera gånger om dan bara för att se hur det går...
Ahh lämna mig ifred alla ni som hör av er!
Ja jag är otrevlig och självisk, men allas snacka och frågor gör denna väntan ännu längre...

Så jag kommer inte att svara på en massa sms, telefonsamtal eller ens gå in på facebook.
När jag har fött får ni säkert reda på det.
Ni får väl kolla på www.fodda.nu lite då och då efter ett litet flickerbarn som heter Maj Medin.

Jag har som sagt gjort denna bloggen lösenordsskyddad och det är för att alla och folk som jag inte känner läste den. Och nu börjar det bli privata samtalsämnen så ni få som kan läsa detta, antingen litar jag på er, känner er väldigt väl, växt upp med er eller helt enkelt inte ser nån större orsak till varför ni inte skulle få läsa :)

Jag kommer inte att lägga ut bilder på förlossningen eller bebisen (kanske en nån gång) på facebook, eller nån annan stans på internet, jag kommer inte att prata om det direkt, för jag tycker att det är privat.
Denna bloggen dock kommer att vara fylld med bilder och läsmatrial.
Detta för att jag ska skriva ut den på en CD eller papper och förhoppningsvis ge den till min bebis när hon väntar sin bebis, som en liten dagbok. Lite information om hur jag hade det när jag väntade henne, förlossningen och tiden efter.
Denna iden kom jag på när jag frågade min mor hur hon hade det och hon kom bara ihåg vissa saker och jag hade själv velat veta hur det var att ha mig i magen :)

Nu blir det mat...


Kommentarer
Postat av: Johanna Arvidsson

Det var ju faktiskt lite fint tänkt.. att ha det som dagbok sen för maj.. kul ide..

2010-02-24 @ 06:50:28
Postat av: Medin

Haha ja så att hon får höra vilken bitter mor hon har :D :D :D

2010-02-24 @ 08:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0