Inom 10 dagar.

Hmm i natt trodde jag nästan nästan att det var dax.
Besviken blev jag i morse när jag vaknade och mådde hur bra som helst :)

Hade en konstig känsla i bäcknet,
ni vet som när man går till tandläkaren och han borrar så får man en ilande känsla i munnen,
precis så fast i bäcknet kändes det som.
Så jag trode att nu jävlar går vattnet.
Men icke sa nicke...
Brösten ömmade och gjorde skit ont,
tunga och stora kändes det som,
så då trode jag att nu jädrans kommer snart mjölkproduktionen igång.
Tar nämligen ca 2 dagar efter att man har fött tills det att man får "riktig" mjölk i dom små behållarna :)
Jag drömde att jag ammade, men kom inte ihåg ifall näsan skulle vara över bröstvårtan eller under när dom ska greppa tag. kände mig helt förtvivlad i drömmen för att jag inte hade läst på ordentligt :)
Kom sedan ihåg att näsan ska vara under bröstvårtan när dom ska sutta för att få in hela i munnen...
ja jag vet låter märkligt...

Nej så jag blev rejält besviken när jag vaknade,
inga värkar, inget vatten som hade sprukigt...
inget.
allt var som vanligt.

Tror på något sätt att om man hade jobbat under graviditeten så hade man inte tängt så mycket på det, väntan hade inte blivit så lång. Man hade nog inte blivit så extremt trött på att vara gravid, vill så gärna ut bland folk och jobba nu :) vill i och för sig vara hemma ett år med bebisen men att ha ett jobb att gå till hade varit gult värt!
Men det kommer väl en tid för det oxå.

Johan blev lite orligt igår efter att jag hade spytt galla över hur trött jag var på att vänta.
jag gjorde absolut inget igår förutom att käka en massa massa choklad och låg på soffan och halv sov hela dagen, för jag har så sjukt tråkigt. inget att göra.
Så han blev orolig att jag aldrig aldrig i hela mitt liv ville vara gravid igen :)
jag skulle dock aldrig få för mig att bli gravid samtidigt som man är arbetslös. det för många anledningar, inga pengar, tråkiga dagar och man blir hemma i 9 månader innan man går mamma ledig. segt med andra ord :)
Så jag är nog ganska jobbig att lyssna på just nu :)

Idag ska här stor handlas.
Blir Maxi och en massa massa kassar med mat.
Har dock inga ideer på vad man ska laga för mat.
Orkar inte göra något som tar mer än en halvtimme att göra :)
Men det är bra, johan har lärt sig att göra köttbullar :)

Igår kväll ringde far min, då hade  Telenor ännu en gång skickat min räkning till honom.
Fattar inte varför, var ju flera år sedan man bodde där.
Jag har ändrat min adress på deras hemsida, ringt in till dom 2 gånger och ändrat, när jag förlängde mitt abonnemang i affären sa jag till henne att jag hade bytt adress så hon ändrade den! Men vad är det dom inte fattar? Men det är ju tur att min far fick dom, inte kul om telefon specifikationen kommer till nån man inte känner. där står ju allt, vilka man har ringt osv.
Men igår ringde jag till Telenor, vill be om ursäkt för mitt dåliga beteende till en Emmy Bergström i Skeläfteå :)
Men gud va arg jag var, sen på råga av allt lägger dom till 100 kr på fakturan för att jag inte har betalat den i tid... Ehh nej, får jag inte fakturan så kan jag omöjligt betala den i tid. Jädrans Telenor.
hon gav mig 100 kr i rabatt vid nästa räkning men jag var riktigt otrevlig mot henne, men om dom inte kan göra rätt för sig, jag har bytt adress på alla konstens regler så fel borde det inte bli.
Men nu har mitt nya bankkonto kommit igång så nu blir det e faktura igen.
Men ahh va påfrestande det är att hålla på.
Jag var så arg att jag sa till henne;
- ahh jag har aldrig fotsvett men du ger mig det nu, jag är SÅÅÅ arg på er! sen började jag gråta :)
Haha hormon kärringen nummer 1 är jag!
Men det var sant, jag har aldrig fotsvett men då var jag så arg att jag fick det :)

Så om ett år går mitt abonnemang ut, ska efter över 10 år byta leverantör!
Våga vägra Telenor asså!
Aldrig mer igen...
När jag förlängde mitt abonnemang förra våren så köpte jag även fri mobilsurf för 59 kr eller något sådant i månaden.
Men det kopplade hon aldrig in till mig (men jag hade det på kvittot att jag skulle ha det)
Så en månad efter när räkningen kom: 2 000kr! OMG!
Men det fick jag betala och fick pengarna efter många om och men till godo i typ 3 månader slapp jag nästan att betala :)
Men jag fick ju skicka iväg kopior på kvittot till ett huvudkontor för den lilla f_tt_n i affären ville inte ändra det!
Så jag har aldrig haft så här mycket problem med ett abonnemang innan så aldrig mer Telenor :)

nej nu ska jag lägga mig på soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0