behov av hjälp.

Om någon snäll själ vet hur man får en snyggare blogg.
lite mer desinge. Lite mer egen.
Så får ni mer än gärna lägga ett inlägg i bloggen.
Jag är verkligen oteknisk :)

Idag klarade brossan halkan.
Så snart har han väl körkort.
Blir bra med en barnvakt sen som kan komma och gå när han vill :D :D :D

Fick brev från Älvsbyhus idag, så den 6/4 börjar dom bygga huset, då är grunden laggd och huset ska bara "kopplas" ihop :)
Så i början av maj är slutbesiktningen dvs att i maj flyttar vi in i vårt lilla hus!
Då ska det bara kaklas i hallen, sen är det färdigt.
Vill inte ha plastmatta i hallen så vi kaklar själva.

Letar kattpensionat nu till Elliot.
Åker till Polen på bröllop (inte vårt) den 10 juni.
Så det är mycket som ska fixas,
Katten ska vaccineras nästa måndag,
katt hotell ska bokas
Ett pass till bebisen ska beställas
båt resan ska bokas.
Men visst är det svårt att hitta ett pensionat som man gillar.
Har ett vid ringsjön men det ligger ju närmare malmö och vi ska ta båten i karlskrona så det får ju bli något på vägen. Hittade ett i Sölvesborg men jag gillade inte inredningen :) såg tråkigt och kallt ut. Framkom inte om hon hade möjlighet att gå ut häller.
Hittade ett i Mörrum som var fint, men dom hade som krav att hon var försäkrad.
Vilket inte min ögonsten är :)
Borde nog vara det med tanke på alla vetrinär besök vi får göra med henne, slagskämpen :)
Men det i mörrum var inte så dyrt, 500:- per vecka. vi ska nog vara borta i 2 veckor så då blir det inte så farligt. har sett vissa som tar 150 kr per natt och då blir det dyrt :)

Nej nu måste jag göra mig klar för snart kommer hjärtat hem så ska vi till Kristianstad.
Måste hinna äta lite till innan vi sticker :)


Kommentarer
Postat av: manda

vi kan ha en lektion ihop, jag ha heller ingen koll...mest för att jag inte vet/kommer ihåg hur man gör med photoshop..alla verka ju använda det.

men jag har typ googlat massa för att få hjälp med koder:

sökt på blogghjälp, bloggkoder mm



men innan hade jag denna bakgrunden du har nu, men den kunde man typ inte lägga in en header på, så bytte:)

hör av dig om du hittar nån bra sida du kan tipsa om, med hjälp för att få finare blogg?!

kramar manda

2010-02-03 @ 20:10:00
URL: http://aabimopectore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0