alla hjärtans dag.

Var det igår :)
fick gooooda frallor från Bjärnors bageri och rosor såklart :)
Sedan gjorde vi absolut inget, spelade Nintendo Wii hela dagen och väntade på att jag skulle föda :)
inget hände, hade ont i magen hela dagen, har haft det sedan i lördes. Lite som menssmärtor typ.
Fast dom kommer stöt vis.
Men dom har varken blivit regelbundna eller kraftigare, vattnet har inte gått så jag har väl några dagar kvar.
Nu är det bara 19 dagar fram till den beräknade födslen.
Men hon är ju fullgånget så hon får gärna komma nu.
Har börjat få sjukt ont i höfterna oxå, antar att det är bäcknet som töjs ut allt mer.

Blir besviken varje gång jag vaknade och behövde gå på toa i natt.
- Nehe här var det tort i sängen.
sa jag varje gång till Johan, han började tröttna på att bli väckt en gång i timmen :)

Nu är det verkligen segt att bara gå och vänta på att hon ska komma.





Johans berömda ljuslyckta :)
Alla tror det är glas...

Aja nu ska jag gå och lägga mig igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0