Surfar

runder på nätet och ahr hittat Majs 1 års pressenter... lite tidigt? ja det är det väl men det är snart bara 2 månader dit så det gäller att börja i tid :)



Som denna underbara poster av Ingela P Arrhenius som jag måste köpa till Maj... Älskar ugglor :)
och denna fin fina kenelbullspuffen :)



Sen blir det väl en hel del vårkläder till henne kan jag tänka mig :)
Men måste måste även köpa denna gåbilen från Toystory...



Kanske kanske blir det filmen Toystory 3 till den, men den är väl mest för mig själv kan jag tro. älskar ju allt som har med disneys filmer :)

Jaja i julklapåp får hon en lavalampa, en pyamas med lilla My från Mumindalen, ett mjukis dress, en tallrik, en lära gå vagn/sittvagn/liggdel eller vad man nu ska säga, verkar i allafall hur fin som helst så jag hoppas på att den kommer bli den nya favoriten här hemma... det var något mer men allt är som sagt inslaget så jag har glömt en del (har ju haft allt klart sedan mitten av november) typiskt mig :)

ne nu blir det att rädda katten från Majs, hon klättrar nu mer nästan upp i soffan, det räcker inte med att stå längre...buse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0