sovdax med jul i huset :)

Sä här ser hon ut just nu, god luck anna att få henne att sova :)





aja... jul pyntet var det  nu ja :)







De tre borden jag fick av morfar som jag har överfyllt med blommor. Jag är ju sån att när jag planterar eller sätter fram något så ska det nästan fram med linjal så att allt hamnar exakt där det ska vara, ja jag vet jag är yber pedant när det gäller propotioner men dom tre borden råder det kaos på, vilket jag tycker ser helt okey ut :) Men vilket fall som helst, dom borden passar inte in hemma hos oss så för att bli av med den fula färgen som dom har så ska jag spray måla dom i vår i grått hade jag tängt. Svart och vitt blir så snabbt skitigt men grått är en rätt bra färg :) sen är den väldigt neutral vilket jag vill ha i mitt gröna vardagsrum med oranga detaljer :)

Nu sover hon äntligtn, kollade precis till henne :) då ska jag passa på att slänga mig i duschen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0