Sjuk

Idag mår inte mini majs alls bra, hon har snorig näsa världens ret/slem hosta och vägrar totalt att äta eller dricka. Igår åt hon en fruktpure med a-fil o en välling i natt. allt det på ett dygn. Min lilla flicka har blivit så smal, vilket jag inte alls tycker om men på BVC sa hon bara; "Men lilla Maj var ju enså stor och fin flicka så det gör inget om hon matvägrar i några dagar, det är ingen fara" MEN jag vill att hon ska vara som innan :( nu känner jag revbenen, ryggraden på henne n är jag tar upp henne. Känns inte alls bra :(

Aja jag har ont i huvudet och är förkyld men träna ska jag äntligen göra ikväll! :) Ska bli så skönt att komma iväg och avreagera sig på gåbandet :)

Årets första julkort kom igår! Det var inte ens till mig men det är väl skit samma :) I år skickade vi 24 st julkort, nästa år skickas det bara till dom vi fick tillbaka. Stackars pappa lär väl inte få nått nästa år, har för mig att han aldrig skickar... aja det får väl va så :)

Nej nu ska jag och majs slänga oss framför tven och mysa med apelsin juce för oss bägge (hemma pressad) hon kanske dricker lite då, annars får det bli vätskeersättning....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0