schema för den 24e

gästerna kommer halv 3 till oss, det blir fika med pepparkakor och jul cupcakes till kalle anka.
Sen blir det julmat med alla dess tillbehör.
Sen nån gång under kvällen ska jag försöka slita mini majs från sin farfar och då är det dax för julklapps utdelning, ska bli så kul att se hur hon reagerar på paketen, säkert kommer banden och pappret vara mycket mer intressant. Se hur hon reagerar på tomten :)
Sen blir det väl till farfar igen, då duger inte jag längre, hon har de senaste månaden blivit väldigt förtjust i sin farfar och bara han duger... dom sitter och sjunger och hon är helt i sitt esse...
sen ska hon nattas, så att vi kan leka julklapps leken och dricka gin o tonic :)

alla firar jul olika. Jag kommer verkligen att sakna att fira den på stenemölla detta året, men nästa år blir det hos pappa. Det abolut viktigaste för mig är inte maten utan att julklapps utdelningen inte blir hafsig. Ett paket ska delas ut sen ska det öppnas, sen tar man nästa. Johan fick en chock när vi höll på hemma hos pappa förra året mellan 19-23... mitt i allt ska man ta ligt god dricka, kaffe och lite mannagrynsgröt...

Men alla frirar vi olika.

Hur kommer ni att fira?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0