onsdag...

Har testat mina nya tallrikar, eller ja jag testade igår men idag blev det med bild :)







Ikväll är det Nikita på 5an kl 21.00 så bänka er framför soffan då! :)

Idag har vi handlat vit färg till vår limträbalk, så den blir målad i detta nuet, skönt :) Hörselskydd till mini majs är också fixat till nyår :)
Har absolut inget att ha på mig till nyår, eller jo det har jag men med tanke på att jag ökar en storlek om magen en vecka innan mens så kan jag inte ha något alls! Det var samma visa på Dans 65 års fest, hade handlat känning och så vips så kom svulnaden... Men funderar på en svart klänning, kanske grå, enkel och bekväm men kanske inte den som skriker happy new year! :) tur att man har så mycket bling bling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0