Matplats...

Majs sover så jag passar på att kolla efter matplats belysning och bord och lite sånt roligt :)


Något i den stilen hade vi tängt.
Känner att allt är ett hopplock hemma hos oss, lite här ifrån och lite där. Så vårt mål här näst är att byta ut allt som inte passar hos oss. Som vår nuvarande lampa över köksbordet, köksbordet mini tripp trapp bord ska dock inte tas väck utan sprayas till högblanks grå, så passar dom me snart in :) jag skulle vilja byta ut alla mina svarta krukor till vita. Slänga vår gröna ikea hampen matta som är sååå gräslig. Men där har vi förvisso en matta som passar. Men den har majs just nu och kryper runt på.
Sen matbord, vill jag ha ett vitt. Ikea har faktiskt ett fint som jag har tittat på som inte är så jätte dyrt.

Men som sagt titta lär vi göra, jag planerade min mamma ledighet igår. När hon är ett år så måste man ta ut 5 dagar i veckan för att inte förlora på det (jag fattade det inte riktigt men så är det i allafall) så vi ska leva fattigt tills hon är 1 år så jag kan vara hemma till den sista september... Känns bra att ha fixat det.
Sen blir det väl ett halvtids jobb för min del, vill inte börja med att jobba heltid. och vill inte jobba heltid om jag inte absolut måste. Vill vara hemma så mycket som möjligt...

Känner att jag håller på att bli sjuk, har ont i halsen och i huvudet. Hoppas att det inte bryter ut för jag har inte tid för att vara sjuk nu :)

Nej nu ska jag ta en huvudvärkstablet och lägga mig och sova tills det är dax att träna...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0