Mateus

har varit och inhandlat lite Mateus proslin idag...
glad för det är jag :) Men jisses vad man kan smälla pengar på det. Vi hade pressentkort på 3.000kr och jag hade utan problem kunnat smälla det dubbla :) Men jag har ju grå tallrikar så nu blev det en uppsättning med turkosa och lite skålar och uppläggnings fat/skålar... Mina fjärillstallrikar var restade och dom hade ingen aning om när dom skulle komma. Kunde ta flera månader så jag satsade på tallrikarna med spets. Jag fyller ju 25 om 4a månader så då kanske man kan önska sig lite annat. Jag vill jätte gärna ha deras fågel karaff i silver... så snyggt...

Nu sitter jag i soffan medans johan nattar, känner att jag själv snart kan tänka mig att träffa sängen...

Bröt en nagel idag, hatar när det händer. inte för att det gjorde ont utan för att nu kommer det att kännas konstigt och obehagligt i en vecka innan naglen är på väg ut igen...

är sugen på nya vinglas föresten. Vill inte ha de moderna avlånga med raka kanter...
Är sugen på två varianter som jag inte alls kan välja mellan...



Dessa är fasligt snygga från orrefors, designer är Efva Attling.
Eller om man ska gå på något riktigt pråligt (ni som känner mig vet att ju mer bling bling och pråligt ju bättre)



eller ja, pråliga kristall gals som skriker bling bling, förstår ni vad jag menar? :) finns jätte mycket sånnt att köpa i Polen så det ska inhandlas i sommar...



Tänk att servera vin i denna! Ohh lyckan gjord :)

Jag var med all säkerhet en zigenare i mitt förra liv :)

Sånna gamla saker som inte förutom jag vill ha kan jag säkert köpa billigt på blocket :) måste in o kolla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0