många läsare...

Va kul att se att så många har gått in och läst :)
Var ju en evighet sedan jag bloggade sist så det är kul att ni är så många :)

Nu sover Majs en gång till, lyckades bara sova en halvtimme. Jag har redan tagit max dosen på vad som är rekomenderat på alvedonen så i kväll blir det en lång kväll... ångrar nu att jag tog dom då dom inte hjälper alls mot enorm mensvärk (fattar inte att det kan bli så av barnafödande men om man inte hade det innan så får man det då och tvärtom) skulle ha tagit en citodon i stället men vågar knapt lyfta majs när jag har tagit en sådan, somnar och blir allmänt påvärkad, in i dimman ungefär... Men men hoppas på att det släpper snart, har haft det i flera dagar nu så inte roligt alls :(

sitter och tittar på diary of the dead... för ovanlighetensskull kan jag faktiskt se en film medans hon sover :) helt underbart att bara ta det lugnt.



Älskar allt som har med zomibe att göra, inte för att denna filmen är så värst bra men det är ju trots allt Georde A. Romero som har gjort den så då blir det ju ett måste i samlingen :) gäller väl att passa på nu, snart får man börja tänka på att Majs kan förstå eller bli rädd för filmerna så då blir det bara att lägga undan dom medans hon är vaken.

I morgon händer inget, majs är näst in till feber fri så vi ska gå ut en runda, om jag inte har mega ont i morgon me, kanske ska vi gå till lekplatsen till gungorna :)
Sen i helgen blir det stor städning inför jul och julhandla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0