Lill toss

Somnade som hon skulle vid 12 tiden. men hon har så mycket slemm i halsen så hon vaknar av att hon harklar och hostar. sen är hon rätt förkyld så det låter inte så bra när hon sover, låter som andnöd. så jag plockade upp henne o la henne i vagnen, så nu sover hon sittande. Inte så skönt men hon låter inte alls så illa och hon kan sova... Stackarn, lite slö är hon allt fortfarande, inte riktigt sig själv ännu.

Har kommit på jätte mycket som jag önskar mig i julklapp. Så finns där några snälla så kan ni köpa antingen:
1. Gordon Ramsays kokbok som kom ut på Svenska i år.
2. Ett hallsband med en stor lila kristall liknande sten :)
3. En iPad
4. Den första ljudboken av Southern Vampire Mysteries
5. Mateus porslin
6. en hel uppsättning body vårds lyx från bodyshop

eller varför inte att slippa ta bajsblöjor på en H E L dag :)

Idag ska jag laga kycklinglårfilere, var lite skeptisk till det i receptet då jag hatar kyckling klubbor men det är inte alls tokigt. Med lite Teriaki olja och wookade grönsaker, coscos kryddad med gurkmeja... Hmm blir lite små hungrig :)
Johan måste handla Anti på vägen hem idag, har fått en munsår som vägrar att ge vika :(

nej nu ropade tvättmaskinen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0