Julen klar!

Julen är nu överstökad och skönt är det :) Julafton var endast en lång stressdag där man inte hann mysa så mycket med Majs och Johan som jag hade hoppats på... Men man lär sig vad man ska göra och inte göra... Nästa år ska vi iväg och det är skönt :) Men många julklappar blev det, mest till mini majs :)





mina jul cupcakes som helt klart kommer att bli ett måste hela december... så sinnesjukt goda :)

I morgon ska vi bara slappa och umgås, Sen på måndag ska jag Shoppa Shoppa tallrikar och porslin :)
Ska bli kanonas :)

Så denna julen som återstår ska vi försöka att umgås med så få människor som möjligt och bara mysa med lilla familjen :)

Pappa sa ännu en gång att han ville vara med och betala bröllopet så nu har vi snackat och planerar nu att gifta oss våren 2013. först sa vi 2012 men det är ju för tusan om ett år :) man tänker fortfarande som om det är långt kvar av 2010 men vi är ju inne i 2011 när som helst :) Så 2013 blir vårt år. då är mini majs lite större me så hon kan gå brudnäbb :) Men det är inte skrivit i sten ännu, vem vet men vi planerar för 2013...

Nej nu ska jag ta mig ett glas rödvin och bara somna i soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0