Julen är räddad!

Jag var feberfri i morse, halsen ömmade inte alls! Men det blev en tripp till vårdcentralen med mini majs, hon hade ingen halsfluss men hennes luftrör var fyllda med slemm så hon fick andas i en inhalator som löste upp slemmet. Stick i fingret och killad på mandlarna blev hon, men duktigare än mamma var hon :)



Men busig kan man ändå vara trots att man mår dåligt.
Så här hittade jag henne när jag höll på med att städa... Sittandes i sin leksaks låda



Men efter en mycket lång nattning lyckades hon sova. När jag gick in för att kolla till henne låg hon väldigt avslappnat och lite kugnligt :)



Nej nu ska jag snart gå o lägga mig. Har hunnit med en del, skurat alla köksluckor och hela köket, Dammtorkat hela huset (ej badrummet) och vattnat alla blommor. I morgon ska det bakas bröd, griljera skinkan, städa toan och skura duschen regöra soffan. Men idag kom johan hem vid 12 då jag kände att han behövde ta hand om majs för att jag ska kunna vila och bli frisk tills fredag :)
Planerat dukning har jag också gjort, funderar på en liggande buket på bordet, med gran och vita rosor, men att få tag på vita rosor kan jag nog glömma så det får väl bli röda och oranga i så fall (matchar mina köksgardiner )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0