Hur mycket tid som helst...

Idag har jag haft hur mycket tid som helst känns det som. Maj har sovit en hel den, har nog lite att ta igen sedan febern, när hon har varit vaken har hon bara velat sitta på golvet och leka med en stekspade.
Det var så att jag vid ett tag stal henne från hennes lilla lek för att busa med henne men nej det var hon inte alls intresserad av. ner på golver och leka... Och nu sitter johan och kollar på nyheter och maj kryper runt och ställer sig mot tvbänken och kollar hon me :) Så ja idag har jag hur mycket tid som helst.
Det är till och med så att jag börjar bli rastlös :)

Men en hel del surfande har det blivit, hittat en hel del fina saker som ska förhoppningsvis en vacker dag införskaffas :)



Bordslampa batistskärm/hög lampfot i gruppen LJUS OCH LAMPOR / Bordslampor/Golvlampor hos HouseofHedda.com (EdvBords65batistMell)

Rottingfåtölj Lounge - svart i gruppen MÖBLER OCH BRICKOR / Sittmöbler- och Stolstillbehör hos HouseofHedda.com (HDOCFATOLJ )





Aja slut på surfandet...
Hade så mycket att göra så jag försökte hitta mitt fadder barn på facebook, tängte att han är ju runt 17-18 år så det vore inte helt orimligt. men nej han fanns inte :)


nej nu ska jag ta alvedon och hoppas på sömn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0