Fortfarande inget städat

Majs somnade och jag började med tvätten. Sen lagade jag mat, åt och sen vaknade hon.
Så det är nog det jag hinner med idag... Johan kommer hem vid 8 tiden så då får han natta henne medans jag kanske hinner dammtorka storarummet, så får jag ta resten av huset i morgon.
Usch vilken stress, julfirande blev genast inte så mysigt längre. Jag hade hoppats på att hinna umgås lite med majs o johan dessa sista dagarna innan allt dra igång, gå ut i det fina vintervädret, majs åka pulka men nej i stället stressar jag här hemma. Och inget kan jag göra...

Ska bli så skönt efter jul o nyår, då ska vi försöka komma iväg, låna hasslö om pappa inte ska vara där själv.
Bara ta det lugnt, umgås och ha det bra. Måste få tag i honom ikväll så att vi kan boka :)

Hela julen är stressad, vi som inte skulle göra något alls...
Tandläkarbesök, bilen ska in på service, johan behövde jobba nån dag,läkarbesök, besök från Falsterbo ska även försöka så in en dag som vi skulle hem till mamma. Sen ska vi ha nyårs firande hos oss så de dagarna innan går åt till städning och matlagning... Så det är fullt upp. Men vila får man göra när man är gammal.

Nej nu är tvätten klar, in med nästa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0