feber igen

Jag har fått feber igen, så i morgon blir det vårdcentralen för jag har nog halsfluss käns det som.
Johan kommer hem vid 9 tiden. Jag har hunnit städa tvättstugan i alla fall så lite bra har hänt idag.
Fattar inte hur jag ska hinna men det får väl bli vad det blir. Hoppas bara att jag inte har halsfluss för då lär jag ligga ner bäddad framför tv på julafton och det är Majs första så jag vill verkligen att den blir bra :(

Nej nu ska jag försöka få tag i Johan och springa efter vilddjuret. Katten den stackaren har fått vara ute hela dagen i 10 minusgradet pga majs. och nu orkar jag inte springa mer så nu åker katten tyvärr ut igen tills johan kommer hem...

Håll tummarna i morgon för att jag inte har halsfluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0