En sur liten mini majs

Hon har surat stora delar av dagen.
Först skulle vi ut en runda i pulkan, vilket inte uppskattades.
Sen blev det en liten tur med gunorna, som bara var slöseri med tiden :)



Så det var bara att  gå hem, i pulkan somnade hon sedan så hon var väl trött. slut körd efter jul helgen...



idag kom det igen som ett brev på posten. Fattar inte att alla säger att när man har fött barn blir mensen lättare, mindre smärtsam, mindre märkbar!
En och en halv vecka innan så svullnar jag upp om magen, jag ser gravid ut trots att jag inte är det. Jag går nog upp en hel storlek en och en halv vecka innan mens, sen när jag får den så försvinner svullnaden och jag får ont i stället. Men jo idag blev jag svullen, lagon kul till nyår att vara en tjock korv... Asså jag skämtar inte, magen blir stenhård och jätte svullen, jag ser ut att vara i 4e månaden. det stör mig att man ser så svullen ut. Inte alls kul. Så i stället för att ha min fina klänning på nyår blir det väl att dra på sig ett tält i stället...
Kommer att se kul ut när jag dricker gula änkan på nyår...

i morgon ska jag shoppa Mateus porslin. Funderar på rosa eller deras nya färg viol. Vill nog helst ha viol men deå passar inte mitt turkosa sallads skål till servicen, och då kommer jag inte att använda det mer, men turkosa och rosa funkar hur bra som helst. Men vi får se i morgon...

Nej nu ska jag sova...
Hoppas att mini majs är på bättre humör i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0