En lördag

Har varit på stan. Johan har fått sin ring så den är på fingret :)
Som vanligt var det bara Majs som fick, letade efter en mössa men det fick va, hittade en stickad tröja och ett par jeans. Så nu ska hon vara julfin hos morfar den 23e :)
Tog den nya stadsbussen idag. 2 gånger i timme varje hel och halv timme går den. Smidigt...
Mot Sjö rödskogen som johan skrek ut på bussen, hmm lite för mycket robin hood eller? :)



Själv hittade jag en massa som jag ville ha men kontot sa stop. Vi ska handla all julmat i kväll, no life som vi är så tängte vi att en lördag kväll vid 8 kan det inte vara mycket folk som handlar julmat :)

Maj kan nu gå från liggande till sittande alldeles själv... Duktig mini majs

Nej nu ska jag ta min onda hals och lägga mig i soffan och kurera mig, ska försöka få Johan att städa upp här hemma, vilket kanske inte funkar :)

Ikväll har Johan fått sin vilja igenom och det blir tapas, och jag fick igenom fruktsallad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0