Virka Virka

Har gjort en massa ritningar på mönster till magneter som ska hänga i barnrummet. bilderna kommer nog upp inom kort då garnet ska handlas i morgon. Jag älskar att virka så sjukt roligt och enkelt...
Har hittat lite bilder som jag tängte ta som inspiration till nya Virknings Leksaker




Ska handla på lördag så ska jag se hur många jag hinner att göra. Har även ritat ett jätte gulligt mönster på en sjöhäst som ska hänga i taket... Får väl se om man kan ha allt i hennes barnrum eller om man snart får börja ge bort i dop/födelsedags pressenter till dom som man känner som har barn.




Jag med min jätte mage som jag spelar Lil Wayne för.
Då rör hon sig lite extra :)
En liten Gangster tjej i magen :)

Idag ska här städas, som aldrig förr. Orkade inte igår, glömde helt bort att åka ner till stan och handla en liten kärleks pressent --> jag bara virkade, missade till och med Smallville. Helt otroligt :)
Så idag ska här städas och göras lasagne som Johan har önskat nu i nån dag. Kanske inte så mycket fredags lyx men gott är det :)
Sen blir det Idol i kväll, tycket att Erika kan åka ut nu.

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Karin

så fin du är Anna Panna! :)



KRAM

2009-10-30 @ 11:29:01
Postat av: Johanna

Vilken mage anna.. hahah så sött...=)

2009-10-30 @ 18:48:01
Postat av: Anna

Haha tack tack :) själv tycker jag att det är mindre charmigt. det är inte ofta man ser sälar så långt upp på land som Johan brukar säga :D

2009-11-03 @ 09:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0