I'm so Happy Happy

Idag ringde dom från Älvsbyhus och erbjöd oss vår Dröm tomt, i sjöröd.
Ska på möte med dom nästa onsdag och kolla över ritningar, priser och möjligheter sen ska vi bara fatta ett beslut. Som antagligen blir grundat på priset :) Men ett eget hus nu när vi får en egen liten familj hade varit underbart :)

På lördag ska jag handla mycket mycket garn och virka mina converse skor till en bebis...
Lilla Maj kommer att ha färgerna, lila, rosa, röda, gula och gröna hade jag tängt mig. och självklart ska dom göras i flera storlekar så att hon kan ha dom hela våren och sommaren... Cooling
Har även ritat upp ett mönster på en "Skallerorm" som ska virkas :)

Var i Norrköping i helgen och hälsade på släktingar, gud vad jag älskar Norrköping, så otroligt vacket...


Idag ska jag inte göra så mycket. fortsätta att virka, städa och kanske ner på stan och handla en liten pressent till
mitt hjärta för att han är så underbar. Här om dagen var jag jätte sugen på choklad så han fick rusa till affären och handla ett 100 g blockchoklad med digestivkex i till mig, han kom hem med ett sådant och + fler smaker då jag kanske skulle bli sugen på ett med daim smak i stället :) som gravid uppskattar man den tanken och man anser att det är det mest romantiskaste som har inträffat sedan man blev gravig :)

Aja ha det bra.

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0