Ge mig en tomt eller ett hus tack :)

Ahh är så trött på att inte få göra som man vill med huset eller att man hela tiden måste jaga hyresvärden...
Letar för fullt efter en tomt så att man kan bygga sig ett älvsbyhus eller något sådant.
Dock tänker nog alla som jag för inga tomter finns till salu.
Har kontacktat en hustillverkare som har en ledig tomt i Hässleholm, dock brukar husen bli dyra hos dom, men vi ska boka tid och få en prisuppfattning på en 1-plans villa på 137kvm...
La ett bud på ett nybyggt hus i tisdes, dock fick vi veta att huset hade stått i något år utan tak, det kan betyda stora stora fuktskador så en besiktningsman får titta på det. kan ju bli dyrt om man inte ska ha huset då det kostar nog några tusen att anlita en sådan...

Aja sen va vi på ultaljud för nå vecka sedan och min lilla flicka mår bra :)
Dock hade min myom växt från 3 cm till 8 x 9cm, ajajaj inte konstigt att jag har mått dåligt :( men än så länge kan jag föda vaginalt. Ska på kontroller hos obstrikt läkaren var 4:e vecka tills jag ska föda... 
Vill ju inte att lilla Maj får det trångt i livmodern... 
Vi lyssnade på hjärtslagen i går, Johans ögon blev helt blodsprängda och tårfyllda. trode inte att han slulle reagera såå stark på det :) men ultaljudet kändes kanske mindre verkligt än när han fick höra hennes hjärta slå. Nu tickade hans pappa instinkter verkligen igång :) så söt  

Ahh blev sugen på en kokosnöt :) ska nog be om en sådan när Johan kör hem från jobbet :)


Blev FÖRÄLSKAD i dessa virkade conversen, måste köpa rosa garn så att jag kan virka dessa underbara skorna till min lilla flicka, hon kommer att vara den coolaste bebisen i vår :)

Jaja nu ska jag dricka ett glas blåbärs soppa då jag i 2 dagar har spytt upp allt, förutom denna blåbärs soppa...

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

naw är s glad för din och johans skull...=) Känns så kul hur ni träffades och nu ska ni ha en bebis=)

2009-10-30 @ 18:51:14
Postat av: Anna

Haha bara för att du var med när vi träffades? :) :)

2009-11-02 @ 10:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0