Även jag...

...har tydligen blivit ego och skapat en blogg, blir väl så när man går hemma och har för mycket fritid.
Är ju arbetslös och gravid i v 20 så något jobb förväntar jag mig inte i mitt tillstånd så jag kan ju lika gärna skriva av mig som alla andra :)

Ska till Arbetsförmedlingen idag och snacka lite, ska se vad dom kan göra angåeende ett arbetsgivarintyg som jag aldrig verkar få från förre detta jobbet. Har väntat i 4 månader, ändå kan dom inte fylla i det rätt. Sååå surt att vänta på det...
ska även snacka om att jag inte kan ta ett ansträngade jobb i min situation som dom tycker att jag kan, ville ge mig ett truck jobb i ett lager (tunga lyft ingick i jobbet) samt att jag kan ju jobba till och med den siste feb, när jag föder den 1 mars... Han på arbetsförmedlingen hade tydligen inga barn själv, antar jag. Men vi får väl se hur det går idag :)

Hmm tycker att det luktar spya och appelsin i hela huset, trots att det är nystädat från golv till list... skumt...

Ikväll är det min älskade Dr House på kanal 4 kl 21.00 Don't miss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0