Tomt...

Var och diskuterade tomten med husbyggarna i går. Ahh vad jag vill ha det :) Huset blir stort och luftigt (hatar koridorshus) trägolv, kakel, braskamin och färdigt till vår/sommaren 2010. Men som allt annat ska det finnas en hake... självklart blev det dyrare än vad vi hade trott, man vill juj inte ha våtmatta i badrummen och man bygger nytt, man vill ju ha kakel med golvvärme, man vill ju ett garage med föråd. Så pengarna stack iväg några hundra tusen mer än vad vi hade tängt oss... men men vi får väl se, räkna lite på det. Så ska vi höra av oss om nån dag till honom igen... Men jag hoppas ju :)

 Är snart färdig med min första magnet till min baby mobil, som dock inte ska hänga ovanför spjälsängen utan i ett hörn av rummet, för den är stor :)

den 22 November ska jag se New Moon :) nu är det bokat och klart... har fått tjata och tjata på Johan för att han ska hänga med... den stackarn tror ju att det är äcklig bara för att det är vampyrer så han är ju lite små rädd för att se den :) killen hoppar nog till även till en dålig Beck film :) så söt...

Nee nu om ca 37 minuter börjar Smallville, jag har blivit helt besatt av den serien. Vem kan inte Älska Lex?
antagligen är det väl för att man är arbetslös och har nada att göra som man låter sig planera en dag utifrån Smallville. :)



I helgen ska vi ha FredagsMys med goood mat, julmust och Idol.
sen på lördag ska vi rensa/städa/fica barnkammaren, har en gästsäng och ett data bord där nu som ska skruvas ner och packas in i vårt överbelastade föråd.
Sen på kvällen blir det inflyttningsfest för Macke och Emma i Kristianstad...
Har en rolig helg framför oss...

Nu har det börjat synas på magen när hon sparkar till och slår kullebyttor :)
Johan trode inte sina ögon när han såg cirkusen under huden på magen.
Nästa vecka är det dax förm mitt fjärde ultaljud. (mitt andra hos Obstriktläkaren)
Hoppas så att min myom inte har växt mer. Den väger redan ca 1kg.
Men jag antar att den har gjort det, har börjat känna den under revbenen på min vänstra sida när jag sitter ner...
får även ont i hela vänster sida när jag sätter mig ner eller reser mig upp.
Får speciellt ont om hon sparkar på den vänstar sidan så känns det som knivar som mejsar in i magen...
not fun...
Men det är skönt att dom håller koll på den, och att jag får tid till ujltaljud var fjärde vecka... alltid speciellt och se henne och få en liten bild :) kommer snart en ultaljuds bild på henne...


aja ska plocka ur diskmaskinen innan smallville börjar...

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0