orolig.

nu i dag åker Johan till Frankrike för att träffa kunder. Kommer hem onsdag natt igen så jag ska hem till mor och bo där några dagar, julpyssla och handla det sista till lilla Majs rum ;)
Men usch jag är verkligen flygrädd när jag sitter och kippar efter luft bara för att han ska flyga idag.
Men det kommer att gå bra, men ahh va jag hatar flyg :)

Kommer att sitta fastklistrad i mobilen tills det att han skickar ett sms att han är framme, då andas jag ut :)

Var och såg New Moon igår kväll.

Johan tyckte att det var jobbigt att se den då han var nästan den enda killen på bion,
det var verkligen vi och en massa 14 åriga tjejer som skrek så fort Bella o Edward kysstes eller skrek i förtvivlan när han lämnade henne. Men mest skrek dom när jacob tog av sig tröjan. men det var kul att se deras reaktion,
Backstreet boys måste ha kännt sig så i början när dom hade alla sina tonårs idoler :)

Blev lite besviken på skådespeleriet i början, samt att alla i familjen Cullen var super stajlade och hade väldigt onaturliga linser så det var lite to much :)
även att man inte hade klippt filmen på samma sätt som Twiligth.
Men det rättade till sig sen och filmen blev helt okey.

Detta är ju en "mellan" film till tran som säkert kommer att bli mycket bättre... :)

Johan tycker att jag är nörd. :D allt som har med vampyrer är jag helt nördig på.
älskar dom kassa filmerna Dracula 2000 triologin. Queen of the damnd och alla dom :)

Idag är det dax för blodprover igen :S
hade varit skönt att ha johan hemma då jag kommer att bli lite pluttig efter, hatar sprutor :(

nej nu ska jag städa lite, försöker tänka på annat.
Men alltg kommer att gå bra.
på Onsdag kommer han hem och ger mig en jätte puss och en av hans varma kramar igen :)

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0