Nu vet jag vad astma är...

Mår skit idag, vaknade i natt vid 3 tiden och hade så enormt ont i bröstet att jag vågade inte ligga kvar i sängen och sova :)
Har även fått hosta och nu gott folk vet jag hur det är att ha astma... not fun!
Men enligt läkaren som jag snackade med i morse så har det Inte med vaccinet att göra utan antagligen en luftrörsinfektion utan feber... Hmmm intressant

får väl se hur det artar sig.

Var på ultarljud igår...
fick en jätte bra bild på hennes ansikte, dock var det taget från hakan och upp så hon såg ut att ha en jätte näsa.
Som hon inte hade (vi kollade efter) :)
men hon ser ut att le på bilden...
Hon såg definitivt mer ut som en bebis än ultraljudet i vecka 20. Ska på nytt ultraljud om 8 veckor så det ska bli intressant och se hur hon har utvecklats :)
Min myon hade inte växt oroväckande mycket utan den hade hållt sig på ungefär 8x9cm på dessa 4 veckorna sedan vi kollade på den sist. Det är 15 cm ifrån förlossningskanalen så lite till kan den växa utan att det blir kejsarsnitt eller komplikationer :) skönt att höra...

Nej nu ska jag ta med mig en pall in i duschen och sätta mig så att man könner sig lite bättre...

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0