Jul på pål tuas

Haha ja nu börjar jag komma i en riktig julstämning. :)
huset luktar fortfarande kanel efter alla kanelkakor som bakades igår.
på måndag får jag hit fler stjärnor att hänga i fönstren (mor min ville inte ha oc då tackar jag ja) :)
jag har beställt lite julfilmer.
Jag har ju en treadition att på julaftons morron sitta i soffan och äta ett mini julbord (med gröt oxå) och titta på Musses jul i Ankeborg, Musses magiska jul och äntligen jullov så nu tillkommer även shreks jul och nån mer med musse pigg men dom får jag nog se innan julafton :) är helt såld på julfilmer...
Och nästa år kan jag skylla på bebisen för att jag behöver köpa en massa tecknade filmer :)

Har nu fixat så att den 5 Januari går jag som mamma ledig :)
ska bli skönt att slippa arbetsförmedlingens alla kurser och möten.

aja nu skriker tvätten på mig...

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0