Håller på att färgar håret.
känndes som om det var dax för att unna mig det :)
Hmm tänker ni, blev det blont? rosa? grönt? brunt? orange?
man vet ju aldrig med anna :)


På onsdag ska jag och mor min åka till pukavik och hälsa på min morfar.
var länge sedan, har träffat honom 1 gång på 4 år så det är väl på tiden nu:)
han hade tydligen blivit riktigt dålig i sin cancer så hela släkten skulle väl vara samlad.
Han ville gärna se mig nunär jag var gravid :)
Jag har igentligen aldrig haft nån vidare kontakt med morfar,
kan inte igentligen komma ihåg honom från min barndom,
förutom hans roliga paket.
han är lite speciell men en säker en härlig individ.
en riktig player
:)
Dom är tydligen det på min mors sida. 
stackars johan får ju ågnerst när min mor berättar om hennes släkts skillsmässor :)
jag är själv ett skillsmässobarn  och skulle därför aldrig  komma i tankarna på att skilljas när man har ett barn ihop.
inte alls roligt att fira jul 2 gånger, födelsedagar 2 gånger.
hoppas bara att min lilla bebis kan ha både sin morfar och mormor under samma tak på hennes dop, födelsedagar osv.

allt såg bra ut hos barnmorskan.
hade jätte fint blodtryck och järnvärde.
Vågade inte ta blodprov så jag får gå till labbet och ta det andra Rh saken... :)
spelade även in hennes hjärtljud på mobilen så att johan kan höra dom. 
lite tråkigt att han hade en viktigt möte, annars känns det alltid bättre när han hänger med. 
Han blev så rörd första gången när han hörde hennes hjärta slå så att han kommer nog bli helt till sig ♥  

nej nu måste jag skölja ur håret...

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0