efterlysning.

Hmm har försökt få tag i Sofia F i flera månader (sedan maj månad) kommer inte fram när man ringer och ingen som svarar på sms, var dock nån månad sen jag skickade det sista smeset, börjar bli tröttsamt att inte få tag i henne...  :(
börjar snart bli orolig...

så vet nån om hon fortfarande lever så kan ni väl skriva det i komentaren här i bloggen!

jaja till något annat :)
idag ska vi träffa banken och diskutera huslånet!
jag hoppas verkligen att vi kan bli beviljade, annars så löser det sig på annat sätt.
Far min har ju sakt att han gärna går i borgen och hjälper oss att bygga detta lilla hus.
Men då kliver min stolthet in och sätter stopp, jag har verkligen jätte svårt för att ta imot hjälp eller pengar, trots att det är från familjen. Vi vill ju klara oss själva till högsta grad.
Men det är ju nu det är svårt när jag är arbetslös.
Tur att man har sparade pengar...

Man får väl hoppas att det blir lättare att få jobb sommaren 2011 då min mamma ledighet är över.
Känns ändå tryggt att man har nån form av utbildning, trots att trädgårdsförsäljare inte ger några stora summor i månaden men det är väl som ett vanligt jobb...
 funderar på att hitta nån kurs om hur man binder buketter och gravdekoration så kan man ju täcka lite av en florist jobb, då jag har en ganska bred kunskap om krukväxter tack vare jankov (biter ihop tänderna hårt)
synd att floristutbildningen är så dyr...
men det är inte tråkiga krukväxter och snitt jag vill jobba med.
jag vill vara ute, anlägga trädgårdar, gräva dammar och slita med hälsan :)

Sen i kväll ska vi på utbildning med tut-tut Mattias
där han ska lära oss hur man gör vid akuta tillstånd för spädbarn/barn.
ska bli intressant, då vi inte får gå på någon föräldrarutbildning p g a svininfluensan... 

nee nu ska jag plocka ur diskmaskinen...

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0