Daimglass, julmarknad och Lex :) sug på den ni :)

Ikväll ska hjärtat passa upp mig med att laga mat :) såå skönt att slippa, orkade precis att masa mig in i duschen så lite hemgjord schnitzel kommer att sitta fint ikväll :)
Ska även be honom köpa hem en förpakning med daimglass, finns inget bättre än att bulla upp sig i hörnet på soffan och päza ut sig och käka daimglass med en sked och äta så mycket man bara orkar :) sen efter det är man på bättringsväg :)

ett uråldirgt husknep hos Medinarna när man har hosta och ont i halsen.



Sen i morgon ska vi (om jag är männsika) hem till mor min i Älmhult och sedan vidare med dom till Huseby julmarknad.


Sen blir det väl gott käk hos mor mig...

Såg det Ultimata avsinttet av SMALLVILLE i morse, tänk er två uppsättningar av den underbara Lex Luthor
inte mycket hade kunnat bli bättre i en världe med 2 st av denna underbara man.



Ahh ja ja jag vet att han är den "onde" i smallville, men det är han verkligen inte.
Han är Clarks bäste vän, det är bara sveket från hans pappa och Clarks oärliga vänskap (sen att alla tigger pengar och utnytjar honom) gör honom till lite små sur på världen :) sånt man får ta helt enkelt :)

Får jag en son nån gång i framtiden kommer jag att slåss med johan för att han ska få heta Lex :)
den diskutionen hade vi innan vi fick veta att det var en liten tösabit i magen.

Aja nu ska jag se om jag kan få i mig något att äta, känner hur hon förtvivlat sparkar i magen, även hon är väl hungrig. :)

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0