Bläckis...

Blev färdig med min jätte bläckfisk :)
så då ska man bara göra två till i olika färger och former.









Nästa bläckfisk ska var i de lila/rosa garnerna som ligger på golvet... Hoppas att det blir bra, kanske börjar på den i kväll när hjärtat är o tränar...

Fick Hemtex nya katalog, såg ett par snygga gardinger och kökshanddukar...
får väl bli tant och för en gångs skull köpa julgardiner :) 
Vi har ju så stora fina fönster så jag tycker att det är synd att täcka för dom med gardiner, men nu när man går hemma hela dagarna är det skönt om inte alla grannar kan se lika lätt in på en. samt att det skapar lite julstämning.
Får väl ta med Johan dit på lördag och handla lite jul saker :)

Elliot har blivit helt förtjust i att ligga i fönsterkarmen, elementet är på för fullt så hon har övergivit sitt förfölja beteende och ligger och lapar sig hela dagarna i fönster... ser oxå väldigt hemtrevligt ut :)

Nej nu ska jag snart börja med maten...

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna Arvidsson

Gud vad fin anna... shit vad duktig du är.. =)

2009-11-05 @ 20:44:51
Postat av: Anna

Haha tack tack... har börjat bli lite vass nu när man bara går hemma :) fast jag vet ju inte vad maskorna heter så jag har hittat på egna namn för dom. min käre lärare (mamma) skrattar hysteriskt varje gång jag ska förklara hur jag har gjort :)

2009-11-06 @ 08:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0