Bakar...

Bakar Pepparnötter som är sååå sinnes sjukt gott. en riktig julklassiker...



Är jätte enkla att göra och tar bara 15 minuter att slänga ihop degen och 15 minuter i ugnen så får du 150st sjukt goda pepparnötter (receptet är ett special och självklart hemligt

Igår kväll var vi på inflyttningsfest hos Macke och Emma i Kristianstad, hela sketteverket var där men trevligt hade vi och jätte god plock mat. Jag och Johan gick och åt hela kvällen :)



och alla  tyckte att det såg ut som om jag skulle ploppa fram en unge när som helst... Mmm jag ser inte en så stor skillnad, men det är klart jag har gått upp 8 kg på 24 veckor så det ska väl synas...



en väldigt trött och sleten Johan alla gårdagens festligheter



mitt virke, är nu halvägs på min andra och största bläckfisk... ska göra en helrund grön också. :)





Haha Johan får spel på mig snart, har satt upp julgardinerna och julduken har kommpit fram :)
I morse när han kom upp ur sängen stod jag i köket och lyssnade på Elvis Jullåtar och bakade Pepparnötter...

Nej snart ska man sminka till sig lite och gå på fika hos Familjer Persson och sedan hem till min käre far och äta mat... hoppas att det blir något gott :)

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna Arvidsson

Så söt du är... du har en sån fin mage..=)

2009-11-09 @ 22:30:02
Postat av: anna.

gud vad fin du är, snäckan. lycka till med den lilla när den väl kommer <3 kram anna (från c4-tiden)

2009-11-13 @ 14:49:19
URL: http://kaospassagerare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0