Bakar Bakar Bakar...

Håller på som en tok o bakar :) har hunnit slänga ihop en kanel kaka som blev så enormt god
(har ju självklart smakat)
En Socker/Äppelkaka - som alltid är bra att ha ifrysen ifall ifall :) har tre nu, ska nog baka en till :) så enkel att göra och med lite vispgrädde eller marsan sås så slår den till och med kladdkaka :)
kokoskaker har jag oxå hunnit med att göra och har nu kvar kanelstjärnor att göra :)

Vet inte om det har med att göra att man är gravid, men jag halstrar nu i frysen, vem vet när man har tid nästa gång att baka? Och sen alla nära och kära som kommer sen och ska hälsa på den nyfödde så kan det vara bra att ha frysen full med bakverk.
För Fy för er som köper sånna hemska Shake´n Bake.
man känner direkt om det inte är hemma gjort, och det som är godast är oftast enklast att baka!

Har hittat ett recept på Christmas Cupcake som jag ska göra nu i veckan.



det skulle vara papparkakskrydda, choklad och smält vit choklas som glasyr.
Visst låter det otroligt gott?

Får även omtapetserat i barnrummet nu på Tisdag och onsdag så då är det bara att börja
ställa igjordning allt.
Ska bli så mysigt att börja få igjordning till Lillan



Här ser hon ut att ha en mega mega näsa men det är för att bilden är tagen underifrån! :)
Hon ligger och ler på bilden :)
vet inte om utomståeende kan se det så tydligt, man fick ju en annan bild när man låg och såg hur hon rörde sig så det är lite enklare att se henne om man var me. tror jag :)

nej nu måste jag fortsätta baka :)

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna Arvidsson

naw vad gulligt.. gud vad jag längtar tills hon ploppar ut..:)

2009-11-16 @ 18:14:13
Postat av: Anonym

Haha ja jag med... =) men det är bara 15 veckor kvar nu.. hjälp =)

2009-11-17 @ 09:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0