Arbetsgivarintyg

Fick det i går, äntligen, har ringt och traggat på dom sedan maj månad och nu först nu fick jag ett. Fick för visso ett för några månader men då var allt fel på det, stod tre olika datum när jag började...

men dom kunde inte redovisa hur många timmar jag hade jobbat i oktober och januari. Och i November jobbade jag tydligen bara en vecka, vilket inte stämmer alls... så det är inte mycket som stämmde på detta häller...

Så med andra ord gott folk jobba aldrig på 3 Visions Nordic AB i Malmö...

Får väl se om man får nån alfa kassa, trots att man ändå fyller upp kraven men det är ju inte säkert att man får det ändå tydligen... jobbigt att ha gått och väntat på det sedan maj månad... Vill bara ha ett beslut, antingen ett beviljat eller ett avslag men trots allt så hade det varit skönt att få det ur världen, jobbigt att hålla på med en massa papper och redovisningar och så vidare...

Ahh såg The Raost of Flavor Flav igår... den killen är ju inte klok...



Men det var sjukt roligt, dom drev friskt med honom o att Birgitta Nilssen eller vad hon heter (stalones förra) att dom hade haft ihop det och dom är nog det mest udda paret jag har sett...

Även underbara Katt Williams var med, pimpen...



Kollar på youtube efter klipp med honom, då hans stand up filmer är skit svåra att få tag i här i sverige...

Idag ska här städas, toan behöver rengöras resten av huset städade jag igår...
ikväll blir det potatisgratäng och kycklingfile... ska bli nice...

Hmm fick brev från vårdcentralen om vaccination,
är kluven och vet inte om jag ska ta den eller hur kah ska göra.
I flera länder ger man ju inte pandemrix till gravida utan man ger ett annat vaccin.
några tips hur man ska göra? :S

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0