2 november

Nu har helgen varit, och självklart är jag jätte snuvig och helt klubbad.
Har varit en runda i stan och handlat ett stöd bälte för den växande magen. har så sjukt ont i ryggen och höfterna.

Och för att prata om något roligt så MÅSTE ni se filmen The last house on the left. Så otroligt bra, satt inte still en enda stund! Kidnappsdrama där kidnapparna stöter på fel familj efter att dom har våldtagit och skjutit deras dotter. Hyr den idag!



Har hittat den finaste spisen/bakmaskin/brödrost/micro/grill och tryckkokare, allt i ett...

Cooker Image
Dock kostar den ca 150.000:-
Men Ahh läcker.


Idag blir det att virka och virka... har varit och hittat lite garn, dock hade dom inte alla färger i krisitanstad så jag får beställa från Drops hemsida.



Min katt Elliot driver mig till vansinne. Sen jag blev gravid låter hon mig inte vara!
Hon vägrar gå ut om inte jag går ut, slänger man ut henne vill hon in direkt igen.
Jag kan inte sitta själv utan att hon ska upp och klänga på mig, jag kan inte gå på toa själv för då krafsar hon på dörren och skriker.
Jag kan inte gå från en punkt till en annan utan att hon följer efter mig.
Känns som om hon förfölljer mig och det driver mig till vansinne.


nee nu måste jag lägga mig ner och sova, känner mig helt slut i kroppen...

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0