veckan

Ahh var och såg Avatar igår
man Borde verkligen se den! Framför allt borde man se den på bio.
Sååå bra :D
Så enormt fint gjord att man satt och funderade hur dom lyckades och hur mycket den filmen kostade att spela in!
Men gå på bio och se den! :D



Idag blir det lite Bowling
jag och hjärtat skulle igentligen ha mys pys på österlen idag men han ville bowla tydligen.
Så då får man sitta och titta på.
gör inte mig så mycket igentligen, har aldrig förstått mig på det roliga med bowling.
Sen orkar jag inte hålla på att böja mig ner och kassta klot nu i mitt tillstånd.
Har börjat bli förkyld så andfådd är jag nästan hela tiden :)

Så i morgon kommer Martin och hans fjej hit på mat
sen är det nyårsafton och då bär det av till Jörgen och Linda på party party
Sen ska väl johan vara bakfull på lördagen så på Söndag får jag väl min utflyckt till Österlen :D
Så en fullspäckad vecka har vi.
Funderar på att få med Johan på bio på lördag.
Får väl se hur det går, Fick inte en lugn minut i magen igår under bion :)
Men har aldrig läst att det skulle vara skadligt så det är väl bara att hon är vaken antar jag.
kanske den nya Sherlock Holmes filmen. men den verkar dålig.
Och luftslottet som sprängdes känns inte så kul. Har svårt för svensk film.
Och att se New Moon igen går han nog aldrig med på :)




Idag ska jag baka bröd för fulla muggar. så jag ska skicka ut johan och köpa rågmjöl :)
idag blir det farmors limpa efter många om och men :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den kostade ungefär 3 miljarder att spela in...

2009-12-29 @ 12:12:22
Postat av: Medin

Ahh det syntes :D

2009-12-29 @ 14:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0