Så länge vi båda andas...

Jaaa jag bara ÄLSKAR boken...



Helt klart den bästa i hennes serie :) och ja jag är tönt som läser denna bok från ungdomsavdelningen.
MEN den handlar om vampyrer och om ni känner mig det minsta lilla så vet ni att jag avgudar ALLT som har med de underbara varelserna att göra...

När jag gick på förskolan och läraren frågade oss alla barn vad vi ville bli när vi blev stora.
alla ville bli gymnast, brandman, byggare, sångare, prinsessa och så vidare.
Lilla jag sa:
- Jag ska bli som Antonio Banderas, jag ska bli Vampyr när jag blir stor.
(Antonio spelade en av rollerna i "En vampyrs bekännelse" som jag kunde utantill när dom andra barnen kollade på pippi)

Sen kanske man inte ska berätta men jag kunde även hela filmen Amadeus. jag tyckte att Mozart var drömmarnas prins.
Sen blev det Shaggy från Scooby Doo som fångade mitt lilla barna hjärta :)

Men när man är en Hormon kärring på anabola så är "Så länge vi båda andas" helt underbar.
Igår när jag låg och läste blev jag så sur på Johan för att han inte brukade säga:
- "Då inser du nog inte hur makalöst, hjärtslitande vacker du är i kväll"
han menade sen att det är samma sak som när han säger att jag är "foxy" vilket jag inte kan finna någon likhet ihop med hjärtslitande vacker...
Sånt hittar man bara i böcker om vampyrer :)
Och jag är ingen hopplös romantiker, men nu när man är en anabola stor hormon kärring så blir man ju inget annat är förälskad i denna Edward, inte i själva honom utan hans språk, hans tidsepok för etik och moral kanske :)

Stackars Johan :) ska inte klanka ner på honom, han är endå den bästa man kan ha här i livet :)




Fick en ljus stake av mor... Äntligen har jag en egen :) vet igentligen inte varför jag älskar den, är ju väldigt enkel men sååå läcker tänd :)



Har även hittat läckra tapeter som jag viker till små lådor...
Ska sedan fylla dom med hemgjorda praliner och lyxigt hemgjort choklad.
som jag sedan ska ge bort till alla möjliga i julklapp :)
vad gör inte en arbetslös :)
Men jag har ju gått och blivit en riktig pysslare, så jag tycker att det är skit kul :)




Har handlat några julklappar nu i veckan.
Slog in det i Ala Anna style... inte så märkvärdigt detta året. 
Ska köpa små rosa rosor och fästa fast på paketen på julafton...


Kommentarer
Postat av: karin

Jag har varenda bok, inköpt och ståendes i hyllan. Dax att läsa om dom :)

Roligt att träffa er på stan! Kram

2009-12-02 @ 22:13:34
Postat av: Medin

Ahh va roligt att jag inte är ensam :) ska nog komma en ny nu ur Edwards synvinkel...

Ja det var trevligt, alltid kul att träffa någon man känner i Hässlehåla :D :D

2009-12-03 @ 12:34:50
Postat av: sandra

HElt allvarligt du borde öpnna en presentinslagningsaffär! SKITSNYGGT!!!

2009-12-08 @ 21:29:26
Postat av: Medin

Men Sandra, så kan väl vi bli deläare, vet ju att du är pyssel tant Nr.1

Du brukar ju lägga ner din själ i snånt :)

2009-12-10 @ 09:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0